Αναγνώστες

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Οι αγαπημενες μου μασκαρα!

Γεια σας!

Από μικρή είχα έρωτα με τις μάσκαρα καθώς ήταν το μόνο καλλυντικό που έκανε τα μάτια μου να φαίνονται όσο μεγάλα είναι πίσω από τα γυαλιά της μυωπίας.Μετά από χρόνια δοκιμών λοιπόν έχω καταλήξει σε κάποιες που με ικανοποιούν πάντα και τις αγοράζω ξανά και ξανά όποτε μου τελειώνουν.
Αρχικά,να πω ότι είμαι πολύ απαιτητική όσον αφορά το βουρτσάκι καθώς έχω συνειδητοποιήσει ότι το κλασσικό τρίχινο βουρτσάκι που έχουν κάποια μάσκαρα δεν κάνει τίποτα στις ίσιες βλεφαρίδες μου,οπότε και το βασικό που κοιτάω πριν δοκιμάσω μια καινούρια μάσκαρα είναι το βουρτσάκι της.

Αυτές είναι οι βλεφαρίδες μου χωρίς ίχνος μάσκαρα.
(Κι εδώ μετά από το απαραίτητο γύρισμα με το ψαλιδάκι)

Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash multiplying volume mascara.Αυτή τη μάσκαρα την απέκτησα σε δείγμα πριν 2 μήνες από ένα περιοδικό και μόλις τη δοκίμασα τη λάτρεψα!Δίνει πραγματικά όγκο στις βλεφαρίδες μου.Μόλις τελειώσει θα την αγοράσω σίγουρα.


Lancome Dolls Eyes.Επίσης από δείγμα περιοδικού.Με ενθουσίασε τόσο το αποτέλεσμα που αγόρασα άλλα 2 περιοδικά μόνο για τη μάσκαρα.Δίνει αρκετό μήκος και αμέσως ανοίγει το βλέμμα.Κι αυτήν θα την αγοράσω μόλις τελειώσει το απόθεμα απο τα δείγματα μου :))



Diorshow Iconic.Η συγκεκριμένη εκτός  από μήκος διατηρεί την καμπ'υλη από το ψαλιδάκι περισσότερο από τις άλλες και δίνει στις βλεφαρίδες μου κατάμαυρο χρώμα!

Diorshow Unlimited.Η αγαπημένη μου μάσκαρα.Δυστυχώς είναι στα τελειώματα και στη φωτογραφία αδικείται.Το βουρτσάκι είναι καμπυλωτό από την μια πλευρά και δίνει πολύ ωραία κλίση στις βλεφαρίδες.Με τη συγκεκριμένη δεν χρησιμοποιώ ψαλιδάκι.

Σε όλες τις φωτογραφίες έχω χρησιμοποιήσει από 2 στρώσεις προιόντος.Φυσικά όταν τις χρησιμοποιω δεν αρκούμαι στις 2 :(
Απο τη συλλογή μου λείπει αυτή τη στιγμή η Falsies της Maybelline για την οποία θα κάνω ξεχωριστο review.
Συγχωρείστε τους εμφανέστατους πόρους μου καθώς και τις όχι τοσο καλές φωτογραφίες μου,που θα παει θα μάθω να βγάζω καλές κάποτε!
Για να καλύψω τους κύκλους έχω χρησιμοποιήσει το corrector της Bobbi Brown και από πάνω το Studio Finish της Mac.

Εσείς ποια μάσκαρα χρησιμοποιείτε ανελλιπώς;Έχετε να μου προτεινετε καποια;


φιλακιαααα...



2 σχόλια :

  1. Από αυτές έχω δοκιμάσει μόνο την Lancome κι εγώ από το δείγμα στην αρχή και μετά την αγόρασα (βρήκαμε λοιπόν και ποια είχε εξαφανίσει όλα τα τεύχη και δεν έβρισκε κανένα η Φανή χαχα).
    Αγαπημένες μου mascaras που τι επιλέγω εδώ κι χρόνια αυτές τις Helena Rubinstein. Μεγάλος έρωτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια είναι αποτελεσματικές;δεν εχω δοκιμάσει ποτε της Helena Rubinstein.H μαμά μου έπαιρνε καλλυντικά της όταν ήμουν μικρη και θέλω πολύ να δοκιμασω κι εγώ κάποια στιγμή τη lash queen.Αφου με 12ε που είχαν τα 3 περιοδικά πηρα 6 ml προιοντος αντι για τα 30 που κοστιζουν κανονικα :)))
      Όσο για τα περιοδικά έχει ο μπαμπάς μου ενα φίλο περιπτερά και τον έστειλα να πάει να μου φέρει απόθεμα!!!

      Διαγραφή

Amazon