Αναγνώστες

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

αγαπημενα καλοκαιριου!

Γεια σας κοριτσια μου τι κανετε;
Αποφασισα να κανω ενα ποστ με τα προϊοντα που χρησιμοποιουσα ολο το καλοκαιρι καθως ηταν περιπου καθε μηνα τα ιδια μια που ο ηλιος εκανε τη δουλεια του και δεν χρειαζομουν καλυψη παρα μονο χρωμα!





Ας αρχισουμε λοιπον:
Mac msfn in lightscapade:Ειναι το αγαπημενο μου  highlighter και το χρησιμοποιησα και σαν σκια!
Mac prolongwear concealer(nw25):Καλυπτει εξαιρετικα,διαρκει ακομα και χωρις πουδρα τι αλλο να ζητησει κανεις;Το χρωμα ειναι λιγο σκουρο ομως το διορθωνω προσθετοντας απο πανω μια στρωση απο το
Mac prep+prime highlighter(light boost):Πολυ ωραιο προιον προσθετει φως οπου το χρειαζεστε,ειτε κατω απο τα ματια  ειτε στα ζυγωματικα και κυκλοφορει σε 3 αποχρωσεις.εγω εχω την κιτρινη και θελω να δοκιμασω και την ροζ!
Mac lipglass in pink lemonade και plushglass in bubble tea:Για τα λιπγκλος της mac ολες φανταζομαι ξερετε οτι κολλανε πααααρα πολυ!ετσι και με το pink lemonade αλλα κανω πισω γιατι το χρωμα ειναι φανταστικοοο!Το bubble tea ειναι plushglass,υποτιθεται δηλαδη οτι περιεχει καποια συστατικα που προκαλουν καποιον ερεθισμο στα χειλη ωστε να φαινονται πιο πλουσια!Ιδιαιτερη διαφορα δεν ειδα αλλα αφηνει μια αισθηση σαν να σε γαργαλανε στα χειλη και διαρκει αρκετα!Το μπεζ χρωμα του ταιριαζε με τα περισσοτερα μακιγιαζ που εκανα και μολις τελειωσει σιγουρα θα το ξαναπαρω!
Mac lipsticks in vegas volt και chatterbox:Υπεροχα φωτεινα χρωματα που φωναζουν καλοκαιρι και  φορεσα αρκετα!Περισσοτερα μπορειτε να βρειτε 
εδω.
Mac springsheen:Πολυ καλοκαιρινο ρουζ που εδινε αυτο το αναψοκοκκινισμενο λουκ στα μαγουλακια μου!
Mac studio finish concealer(nw25):Με αυτο το προιον εχω σχεση αγαπης και μισους.Καλυπτει εξαιρετικα ομως ξηραινει απιστευτα την περιοχη των ματιων και αν δεν εχει προηγηθει σωστη ενυδατωση το αποτελεσμα μετα απο λιγο ειναι σαν να εχει ξεφλουδισει.
Bobbi brown corrector(bisque):Απιστευτο προιον καλυπτει φανταστικα!το χρησιμοποιω συνηθως πριν το κονσιλερ η και μονο του καποιες φορες.
Diorskin nude tan(canelle 003):O νεος μου ερωτας!Ειναι μπρονζε πουδρα και δινει το τελειο χρωμα στο δερμα.Το οτι ειναι ματ χρησιμευει και για κοψιματα.Συνοδευοταν απο το μικρο kabuki brush το οποιο ειναι πολυ καλο αν και δεν το περιμενα!
Mac shadows in All that glitters και Sable:Ειτε μονες τους ειτε μεταξυ τους ειναι απαραιτητες για ενα bronze smokey!
Erre due μολυβια no12(τιρκουαζ) και 08(καφε):Ταιριαζουν απιστευτα με τις σκιες που χρησιμοποιουσα.Ειδικα το τιρκουαζ το φορουσα και μονο του πολλες φορες στο κατω βλεφαρο.
Too faced shadow insurance:Σε γενικες γραμμες οι σκιες δεν φευγουν γρηγορα απο τα βλεφαρα μου οποτε το χρησιμοποιω κυριως γιατι δινει περισσοτερη ενταση στα χρωματα που χρησιμοποιω!
Mac splashproof mascara και Maybelline falsies flared:Η μασκαρα της Mac ειναι απο τις καλυτερες αδιαβροχες που εχω δοκιμασει.Δεν αφηνει αντιαισθητικα υπολλειματα και το βασικοτερο αφαιρειται αρκετα ευκολα σε σχεση με αλλες.Η μασκαρα της maybelline ειναι η νεα εκδοση της κλασσικης falsies που λατρευω.Δυστυχως ομως το βουρτσακι της με απογοητευσε εντελως καθως ειναι πιο μικρο απο την κανονικη.Ελυσα το προβλημα ομως ξεπλενοντας και απολυμαινοντας ενα βουρτσακι απο μια παλια συσκευασια και ετσι ουτε γατα ουτε ζημια!
Αυτα λοιπον χρησιμοποιησα ολο το καλοκαιρι περισσοτερο!Εσας ποια ηταν τα αγαπημενα σας προιοντα;Εχετε χρησιμοποιησει καποιο απο τα δικα μου;Αν ναι περιμενω τη γνωμη σας!
φιλακια


18 σχόλια :

  1. Το Mac lightscapade είναι πραγματικά υπέροχο!!!
    Το chatterbox το φόρεσα και εγώ όλο το καλοκαίρι!!!! Φιλιά!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα προιόντα! Το τιρκουάζ μολυβάκι μου αρέσει κι εμένα πολύ! Το shadow insurance είναι το καλύτερο primer ματιών που έχω δοκιμάσει έως τώρα! Ζηλεύω το bronzer της Dior..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως ειναι πολυ καλο!Εχω ενα θεμα με το τιρκουαζ το καλοκαιρι!Το bronzer το πηρα οταν εκαναν 40% και το γλυκοκοιταζα αρκετο καιρο!Ειναι πραγματικα τελειο!

      Διαγραφή
  3. πολυ ομορφα ολα.και εγω φαν του τυρκουαζ μολυβιου της erre due.Bobbi brown corrector θελω πολυ να το αποκτησω,αν μπορεσεις κανε ενα review :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ καλο το μολυβακι και κραταει!Ναι το ετοιμαζω,αυριο μαλλον θα το δημοσιευσω!

      Διαγραφή
  4. Όλα πολύ όμορφα! το lightscapade το ήθελα και γω αλλά συγκρατήθηκα! είναι και δικά μου αγαπημένα και πολυφορεμενα επίσης η sable το pink lamonade gloss & vegas volt & chattebox!το springsheen αν και πανέμορφο πάνω μου δεν "έγραφε" καλά
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτη η mac τι μας εχει κανει!!εγω χρειαζομουν μια πουδρα λαμψης κι ετσι δεν πιεστηκα πολυ!οσο για το ρουζ τωρα που ειμαι μαυρισμενη βαζω λιγο και μου παει,το χειμωνα δεν ξερω!φιλια!

      Διαγραφή
  5. Ολα είναι πολύ όμορφα. Το chattebox είναι αγαπημένο χρώμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όλα!Εμένα προσωπικά η μασκαρα της maybelline η κλασσική falsies με ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ, δυστυχώς!Μετάνιωσα για την αγορά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεια;σ'εμενα εκανε θαυματα στις βλεφαριδες μου!αν και να πω την αληθεια την πρωτη φορα που τη χρησιμοποιησα ηταν χαλια και μολις σκουπισα το βουρτσακι ολα καλα!Ανα 3μηνες μου τελειωνει και παιρνω παντα μια καινουρια εστω κι αν δοκιμαζω και καποια αλλη!

      Διαγραφή
  7. ένα κι ένα τα αγαπημένα σου!!!
    το Diorskin με έχει βάλει σε σκέψεις καιρό τώρα.. ακόμα και μόνο και μόνο για το καμπούκι!:Ρ
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!Κοιτα δεν ειναι και το τελειο πινελο αλλα ειναι αρκετα καλο και πολυ ομορφο!Αν το "χρειαζεσαι" στις επομενες προσφορες παρτο οπωσδηποτε!φιλια!

      Διαγραφή
  8. Tέλεια τα αγαπημένα σου! Τελικά υπάρχουν πολλοί που δεν λατρευουν το studio finish concealer βλέπω. Και εμένα παρότι μου κάνει διαφορά στο μισάωρο χαλάει, είτε έχω βάλει πούδρα η όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!ναι δυστυχως ενω καλυπτει τελεια χαλαει αμεσως ειδικα αν εχω βαλει πουδρα!

      Διαγραφή

Amazon