Αναγνώστες

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Προιοντα που δεν προκειται να ξαναγορασω:Orly tough cookie

Σήμερα αποφάσισα να σας γράψω για ένα προιόν που μετάνιωσα για την αγορά του και δεν με ικανοποίησε καθόλου!Πρόκειται για το Orly Tough cookie,είναι ένα σκληρυντικό νυχιών που προορίζεται σύμφωνα με την εταιρεία για ξηρά,ευαίσθητα νύχια που ξεφλουδίζουν.Το αγόρασα σε κάποια απο τις προσφορές του www.cheapsmells.com στην τιμή των 3,69 ευρω.Αρχικά η πρώτη απογοήτευση όταν παρέλαβα το πακέτο ήταν το μέγεθος.Είχα παραγγείλει το μικρό μπουκαλάκι των 9ml!Στην πορεία βέβαια αποδείχτηκε σωστό!Από την πρώτη κιόλας χρήση τα νύχια μου ξεφλούδιζαν ειδικά αν είχα βερνίκι;Στο πρώτο χτύπημα πχ στο πληκτρολόγιο το χρώμα ξέφτιζε άμεσα στις άκρες!Δοκίμασα να το χρησιμοποιήσω σαν θεραπεία χωρίς να απλώνω άλλη οζα-μανό από πάνω,πάλι τα ίδια!Το μεγαλύτερό μου λάθος φυσικά ήταν που δεν συμβουλεύτηκα το www.makeupalley.com (οπως κανω συνηθως για τα περισσοτερα προϊόντα που σκέφτομαι να παραγγείλω) όπου όλες οι ξένες έγραφαν τι άθλιο προϊόν είναι!Είναι ένα site,για όσες δεν το γνωρίζουν όπου μπορείς αν έχεις λογαριασμό να διαβάσεις ή και να γράψεις τη δική σου άποψη για κάποιο καλλυντικό!Πλέον το χρησιμοποιώ μόνο στο πεντικιούρ μου γιατί λυπάμαι να το πετάξω μιας που είναι σχεδόν γεμάτο!



Έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν ή κάποιο άλλο από τη συγκεκριμένη εταιρεία;Ποια είναι η γνώμη σας;
φιλιά!

8 σχόλια :

  1. δεν είχα ξανακούσει γι αυτό, ευτυχώς δηλαδή. Και τα δικά μου νύχια ξεφλουδίζουν και σα θεραπεία χρησιμοποιώ τα opi nail envy και βοήθησε αρκετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κι εγω μετα από αυτή την αποτυχημένη αγορά πήγα και πήρα από τα sephora το opi και έχει κάνει θαύματα!

      Διαγραφή
  2. εγω εχω ενα αλλο απο την orly που με απογοητευσε πολυ. ενα Top coat που στεγνωνει πιο γρηγορα τα νυχια. δεν τα στεγνωνε τοσο γρηγορα τελικα και χάλαγαν και πολυ γρήγορα. το χειρότερο ηταν οτι αν επεμενα σε καποιο σημειο στο νυχι παραπανω μου αφαιρουσε λιγο τοπικα το χρωμα!!! ε μετα πηρα το seche vite και καταλαβα τι σημαινει γρηγορα στεγνωμα χαχχαχα.
    παντως το orly bonder σαν βαση ειναι πολυ καλο και ειχα παρει και εγω την μικρη συσκευασια και το μετανοιωσα γιατι το τελειωνω σε λιγο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν εννοεις το sec'n'dry το δοκιμασα απο την ξαδερφη μου που ορκιζεται οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το seche,χωρις ομως να μου κανει κατι παραπανω απο το essence gel look που εχω τωρα.αχ το seche το θελω πολυ εδω και καιρο και θα το παραγγειλω συντομα!

      Διαγραφή
  3. Και base και top coat χρησιμοποιώ Orly! Για top coat έχω το in a snap. στεγνώνει σε δευτερόλεπτα και το χρώμα κρατάει τουλάχιστον 5 μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προς το παρον χρησιμοποιω το opi nail envy nail strenthener για βαση και το essence gel look top coat.το in a snap δεν το εχω δοκιμασει αλλα θελω πολυ να παρω το seche vite!

      Διαγραφή
  4. Σου εχω βραβειακια για ελα να τα παραλαβεις!
    http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon