Αναγνώστες

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Essie Mint Candy Apple!

Απο τη στιγμη που αγορασα το συγκεκριμενο βερνικι περσι σε ενα ταξιδι μου δεν σταματησα να το χρησιμοποιω ουτε στιγμη!Ο λογος για το Mint Candy Apple της Essie,το απολυτο χρωμα της μεντας οπως λεει και το ονομα του και ενα κλασσικο πλεον βερνικι στην blogοσφαιρα.Απο το 2009 που πρωτοκυκλοφορησε συγκαταλεγεται στα best sellers της εταιρειας αναμεσα σε κοκκινα και ροζ!
Δεν μπορω να περιγραψω το ποσο το αγαπω και το οτι ειναι τοσο ευελικτο και μπορει να φορεθει ολες τις εποχες βοηθαει πολυ!!






Οπως βλεπετε το μπουκαλι μου ειναι κατω απο τη μεση και συντομα θα χρειαστω καινουριο,κατι που μου συμβαινει σπανια.Εχω την ευρωπαϊκη εκδοχη των essie με το φαρδυ πινελο,που ειναι κλασεις ανωτερο απο το λεπτο πινελακι που εχουν οσα κυκλοφορουν στην Ελλαδα..
Το πινελο λοιπον βοηθαει τρομερα στο απλωμα του συγκεκριμενου,καθως ειναι γνωστο οτι τα παστελ ανοιχτοχρωμα χρωματα ειναι τις περισσοτερες φορες αρκετα δυσκολο να απλωθουν σωστα στο νυχι και ομοιομορφα.Συνηθως κανω 3 λεπτες στρωσεις και εχω αψογο αποτελεσμα για μια εβδομαδα,αλλα αν ειστε προσεκτικες μπορει να ξεφυγετε και με 2!



Εδω το τελικο αποτελεσμα,συγχωρειστε τα πετσακια μου,οταν τραβηξα τη φωτο ηταν στη χειροτερη τους κατασταση τον τελευταιο καιρο.



Τα essie μπορουμε να τα βρουμε σε ινστιτουτα νυχιων,κομμωτηρια και σε μαγαζια με ειδη κομμωτηριου ωστοσο ολα αυτα εχουν το λεπτο πινελακι.Για οσες Θεσσαλονικιες ενδιαφερονται,εχει ανοιξει ενα μαγαζι στο κεντρο που διαθετει τα essie σε εξαιρετικη τιμη και εχουν το φαρδυ πινελο!
Γενικα ειναι ενα χρωμα που μπορειτε να βρειτε πια πανευκολα σε ολες τις εταιρειες,αν δεν θελετε να δωσετε τα 7-8 ευρω.
Το εχετε δοκιμασει;Πως σας φαινεται;Θα φορουσατε τετοιο χρωμα;;



Υ.γ. Και να μην ξεχασω!Εχθες εληξε ο διαγωνισμος μου και εβγαλα την νικητρια!



Συγχαρητηρια!Εχω ηδη στειλει μηνυμα στη νικητρια!
Συντομα θα ακολουθησουν κι αλλοι διαγωνισμοι!
φιλακια!



16 σχόλια :

  1. Υπέροχο χρώμα ! Το θέλω και εγώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυσυζητημένο και καθόλου δύσκολο το να καταλάβεις το γιατί! Φοβερή απόχρωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο χρώμα!Ποιο μαγαζί είναι αυτό που αναφέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όταν βλέπω αυτό το χρώμα φαντάζομαι άμμο,πετραδάκια και θάλασσα...
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικό χρώμα!Πέρσι το μισό καλοκαίρι σίγουρα το πέρασα φορώντας αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To mint το αγαπώ πολύ, το τιμάω πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρευω αυτο το χρωμα σε βερνικι πραγματικα αγαπημένο!! Ωραια αναρτηση
    φιλια πολλα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ολες..σας ευχαριστω για τα σχολια σας!απο οτι καταλαβα ολες εχουμε ερωτα με τα χρωματα της μεντας.φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εχω διαβασει οτι ειναι το απολυτο tiffany blue......ισχυει;;εχω ηδη 2 γαλαζο-τιρκουαζ βερνικια και ψαχνω δικαιολογια για το τριτο οπως καταλαβαινεις :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ ποια βερνικια εχεις;η essie προωθει ως το απολυτο tiffany blue την αποχρωση where is my chauffer που εχει πιο πολυ μπλε μεσα.αυτο ειναι το χρωμα της μεντας.απο αλλες εταιρειες tiffany blue θεωρειται το for audrey της china glaze.ολα αυτα ειναι πολυ κοντινα μεταξυ τους :)

      Διαγραφή

Amazon