Αναγνώστες

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Essie Collection day 11 : Van D' Go

Οσες με ξερετε,γνωριζετε την αγαπη που εχω στις παστελ αποχρωσεις.Ετσι οταν πρωτοειδα swatches του Essie Van D'Go στο ιντερνετ,ηξερα οτι επρεπε να γινει δικο μου.Τελικα μολις το καλοκαιρι το πηρα στα χερια μου,καθως ειναι ενα χρωμα που ηταν συχνα sold out.
Η συσταση του ειναι πολυ ρευστη και απλωνεται με κενα,κατι που δεν μου αρεσει καθολου,ωστοσο με τρεις στρωσεις το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικο.Ειναι ενα υπεροχο παστελ ροζ-βερικοκι χρωμα το οποιο ταιριαζει ιδανικα με μαυρισμενες επιδερμιδες!






Απο οσο ξερω ανηκει στην μονιμη σειρα της εταιρειας και λογικα θα το βρειτε οπου πωλουνται βερνικια Essie,να το παραγγειλετε απο την επισημη ιστοσελιδα της εταιρειας καθως και online γενικα η απο το Ebay.
Πως σας φαινεται;
φιλια

9 σχόλια :

  1. όσο πιο πολύ το βλέπω Στέλλα μου, τόσο πιο πολύ το θέλω!
    Από τα πολύ πετυχημένα τους χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι ειναι το αγαπημενο μου απο την Essie αλλα πραγματικα μισω την συσταση του!

      Διαγραφή
  2. Οσο δύσκολο ειναι στην εφαρμογή τοσο το αγαπώ όμως αυτο το χρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο χρώμα αλλά με εκνευρίζουν τα βερνίκια που χρειάζονται 3 στρώσεις. Αν θυμηθώ και το λεπτό πινελάκι που συνήθως βρίσκουμε στα essie εδώ τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα. Πάντως είναι πολύ γλυκιά απόχρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon